Tuesday, January 25, 2011

Contest Kami Pose Comel :D

 
Ha . Inilah contest kami pose comel. Nanti tolonglah bukak link ini ye kalau nak tahu lebih lanjut.


Okei. Firstly , aku tak sangka aku dapat undangan untuk join contest ini.Terima kasih banyak-banyak pada Teya sbb tag aku. Terharu aku taw , auuuwww :D
Then , aku pun dengan excitednye ambik keputusan nak join contest ini. Tak kisah lah menang atau tak . Sebabnya dapat masuk contest ni pun dah buat aku gembira. Hehe.
Okei , melalaui syarat syarat yang aku baca dengan telitinya.Aku decide nak contestkan pic ini.Harap harap bawa dapat di kategorikan sebagai pose yang comel. :)

13 Nov. Masa birthday aku tahun lepas.





Kenapa join contest ni ?
Aku join contest sebab aku rasa aku dan rakan rakan dalam pic ni nampak comel , erat dan harmoni .

Hurm , menang kalah adat pertandingan. Yang penting , cuba dulu.
Aku percaya kat dunia ni semua orang cumel dengan cara mereka sendiri.Kan ? :D 
 Lastly , nak tag contest ini pada Nabila , Gimah , Aisyah , Zahirah,



p/s : Jum jadi comel dengan cara kita sendiri.




No comments:

Post a Comment