Friday, July 22, 2011

Kehkeh

Hai readers.Bajet pulak ada yg baca.Lantak lah.
Haa.Aku curi sikit masa nak buat esaimen ni kejap semata mata nak blogging.Haha.Nice betol lah.Esaimen ni buat gua sakit kepala hah. Biasela. Kalau dah malas tuh tak ke mana. Ada je reason yang nak di salahkan. Sakit kepala la, rase macam nak demam la, ape la. Alahai manusia.

Gua quite happy harini. Yeay . Dapat jugak jumpa kawan gua si sorang ni after bebulan tak jumpe. Mana ade bebulan pon actually. Rindu dah di curahkan even jumpa kejap je. Sayang kau la bebeh.

Harini , along gua balik. Cuti katanya. Dia ni pon lame jugak gua tak jumpa. Maa gua bersungguh belikan buah durien for her. Pening eden bau durien ni. Susah la kalau jadi durien hater ni. Hahaha. Agak agak caner lah kalau gua dapat laki yg makan durien. Haa. Redha jela kan. Takpe. Biar variety sikit anak gua nanti . Ada anak yg ikut gua yg tak makan durien , ada anak yg makan durien macam bapak dia. Hikhik. Boleh pulak pikir sampai tahap ni gua. Argh. Kacau betol otak gua. Along gua balik fo a fews day. Sempat la nak manja manja dengan kekanda gua sorang ni . Hikhik. Bila mase pulak aku jadi pemanja ni. Auwww. Lupa pulak , anak last biasenye manje kan. Then , yes I am. Muahahahaha

Kehkeh. Esaimen tgh tunggu. See you next time sayang. Bye

No comments:

Post a Comment