Wednesday, July 20, 2011

First Day

Jumaat , 15 Julai 2011

Ni kat Jeti Kuala Kedah.Geng gua tgh beli tiket :)
With syak.Ni je satu satunya klasmet gua yg join this trip.
Miya , Ana , Budak Comot
Okay.Di feri sudah.
Happy yea korang.Hahaha
Kite dah sampai Langkawi girls.
Dah ambik kereta sudah.Masa untuk gerakk :)
Hikhik
Driver gua :)
Sempat lagi tacap muka.Biase ler,perempuan kan.



Kite dah sampai kat rumah.Hajah Homestay.
Tengahhari kami makan kat Mcd je.Then terus gerak ke Hopping Island.

Jalan jalan ke bot kami.
Hehehe.
Bot.

Pakai jaket la weh.Jatuh kang tak pasai.
Syak tuh kenape lah pulak.
Apesal Ebi weh.

Excitednye si Ain.
Sengihh.

Gua dgn Cik Ana.
Hopping Island.

Wati and Kak Ton.
Yeay.Tak sabar nak mandi manda.

Gua taktahu kenape this pikcer jadi camneh.

Peace ya.


Budak mane entah.


Gambar mandi manda takleh tayang.Hikhik
After mandi manda :
Habis basah baju seluar tudung gua.Kak ton kat bawah tuh.
Membelakangkan Tasik Dayang Bunting.
Nampak macam perempuan mengandung kan.
Eagle feeding.Haa.tak feed pon diorang.Tengok je.


Kite dah sampai Tasik Dayang Bunting.
Maiden Island
Gua jadi children youuu.Rilex gilerr.

With two adults.

See.Go back.
Hikhik

Rilek rilek la after penat mengayuh.Gua tak penat pon.

Kak Ton .
Buat hape entah diorang ni.Haaa

Menyibuk je gua ni.
Ana terjun lagi.
Dia Mya .





Ceh.Kak Ton tuh.
Gua pon nak jugakkk.
Pakcik bot drift depan dataran helang.Superbb

Kitorang pon sempat lagi ni.
Befor turun dari bot.

Yeay.Hensem jugak gua ni.
Pose terbaaik lagi even penat.

Haa.Katenye candid.

Ain.Miya selalu ada kat belakang.


Cam gitu nah Kak Ton pose.



Bye Hopping Island.
Done untuk hari pertama.Next day lagi superb.

3 comments:

  1. hopping island tu best!! time ina g dulu hujan ... T.T mmg x meriah mcm ni lah .. best giler korang ..... ^^

    ReplyDelete
  2. xjejak ag hopping island....waktu pegi aitus xg tmpat2 mndi nie..wah best la korunk....:p

    ReplyDelete
  3. ina ,
    lain kali pergi lagi yea.sure tak hujan dah :)

    lala.nnt g lah pulak lah.mandi mandi.syokkk :D

    ReplyDelete