Thursday, May 19, 2011

Velocity Juga Speed

Macam fizik pulak dah main main velocity dan speed bagai. Haha
Nope. Bukan tuh yang aku nak mengomel. But pasal dunia rempit.
Aku bukan minah rempit pon tapi kawan kawan aku suka panggil aku minah kepit. Zaman sekolah dulu dulu. Sekarang juga. Itu cumel actually. Shukew lah sangat bila di panggil macam gitu.Huha
Aku suka bawak motor laju laju. And , yang penting aku bukan nak tempah maut , nak mati cepat or dah bosan hidup kat dunia ni. Tapi bawak motor laju laju bawak satu feel yang best lah. Jangan percaya kalau tanak percaya okay.
Bila aku rasa geram , nak marah or tak puas hati sure lah aku lepaskan perasaan gila ni kat benda yang orang called as motor aka DBN19**
Mr DBN lah tempat aku salu date bila aku face hard feeling bagai sebab dia paham jiwa aku.Tade pon komen or bebel dekat aku bila aku naikkan meter sampai 100 km above.
Dia ikut je , bagus betol kan. nasib baik dia ni bisu , kalau tak mungkin dia dah bagi pelempang kat aku sebab dera dia date time aku susah. Time senang tade pulak nak cari dia.Muahahaha <3
Dia dah bersama sama dengan aku almost two years. Aku sayang sangat kat dia.
Tapi aku salu jugak tinggal dia bila sem baru bukak. Aku terpaksa tinggal dia kat rumah terchenta demi tuntutan ilmu. Kesian dia kan. Mesti rindu gila dia dekat aku sebab tade orang bole ajak dia date. Haha
Okay , ex aku dulu mat rempit . Sekian

No comments:

Post a Comment