Thursday, May 19, 2011

Get here L.O.V.E

When talk pasal perasaan, mesti aku rasa suram siket sebab kadang kadang feel zero dalam jiwa aku.
No one special in my life since dgn yg last.
Ada someone cakap dgn aku , kau kapel kejap dah putus, aku kesian lah dgn kau. Then, bila bila pilkir balik aku tak kesian pon kat diri aku. Why ?
Alaa. Tade jodoh kan. Kita hanya merancang jer sesuatu perhubungan or perkara but tuhan yang tentukan segala. Just take it and redha. Jangan semakkan kepala otak nak pikir pasal benda lepas. And , the most important thing kita learn benda lepas tuh as a lesson dalam hidup.
And , aku lebih senang ambik benda yang lepas itu as pengalaman. Sebab orang cakap pengalaman mematangkan seseorang kan. So tade hal la kan. Lagi banyak pengalaman lagi hebat kita. Haha
So aku tak kisah actually orang nak cakap apa sebab mungkin mereka tak faham apa yang kita rasa.
Aku tak totally blame diorang. Chill lah . Orang akan bercakap selagi mereka boleh bercakap.
Okay, talk about entri aku , get here love. Gedix sangat lah pulak rasanya. Bukan apa , sesekali terasa jugak nak in relationship macam dulu dulu. Auwww.
Rasa macam dah ready nak learn something new with the new person. Haha


 

No comments:

Post a Comment