Saturday, March 17, 2012

Hi Melbourne

Hi Melbourne Hi People Hi Readers
Dah masuk minggu ketiga I jadi student ballik selepas enam bulan lamanya bercuti. Serious sangat familiar dengan tempat di sini. Mana lagi kalau bukan Melbourne, tanah tumpahnya penjajahan awal zaman asasi dulu. Sangat bersyukur sbb ada peluang dpat further study tapi sgt terkilan sebab tak mampu further dengan kos idaman. Serius ramai tak tahu aku sambung apa dekat sini. nah, aku offically declare dekat sini apa yang aku ambik.
Currently, I pursuing my degree in administration science. Kos ni ada subject law,quality management,math,acc,csc,citu semuaa. Dan aku tak berapa suka semua subjek subjek berkenaan.
UPU, please help me. Bagi laa aku peluang nak sambung apa yg aku nak. Julai nanti tolonglah bagi jawapan yg boleh bagi kegembiraan pada aku. 




No comments:

Post a Comment