Sunday, August 21, 2011

Wordy Sunday

Boleh tak aku nak buat wordy sunday hari ni ? Pandai pandai aku je kan ngada nak berwordy sunday harini . Hurm , boleh aa boleh aa. Mood aku sekarang macho sangat ni . Banyak benda nak stori ma . Boleh la ekh. HIKHIK. Rasa nak pelempang je muka diri sendiri pon ada jugak time ni . Ngada sangat . HAHA.

Hey. Harini aku happy sikit sebab harini dah tamat azab Economy . Ala kuiz je pon kan padehel. Argh , ngek kau. Three percent tuh banyak la wey. Banyak lah untuk orang yang tak berapa nak pandai macam aku ni .
Tapi kan kita sedih jugak sbb tadi soalan yang Madam buat senang gila lah . Sampai panjang gila gila essay yang aku buat . Haha . Menggebang ah. Takdenya senang . Realiti yang aku cuba sampaikan kat sini is soalan kuiz Economy tadi sangat susah gila. Haa. Sebab yang aku rasa susah gila tuh sbb aku tak baca semua kot . Ala . Sebab Madam la ni . Cakap masuk yang itu ini . Pang pangg lain yang masuknya . Hasilnya frustation la kite Madam .Result kita pon nanti mungkin sefrustnya orang yang frust tulah . Walaweh . Sedih ni.

Kesedihan berterusan bila masuk bilik . Sebab mata la ni . Gatal nak nangis . Nak keluarkan air mata. Haha . Ni semua salah mata palsu . Salah lens la wey. Tadi lens aku masuk perencah maggi . Haa . Jangan tanya dari mana datangnya perencah maggi tuh . Shuuussssh. Yang itu rahsia . Pedih nak mampus aku punya mata sbb perencah tuh. Tak perasan air mata dah membasahi mimpi . Huh . Rasa tak macho la kan bila nangis nangis . Tak hensom la kan cenggini. Akhirnya , aku gagahi nak buang lens tuh dari mata aku . Tak tahan pedih sgt . Mata dah merah merah . Alahai kesian .

Overall. Yang penting is jangan jadi malas macam aku. Lain kali kena baca semua . Barula dapat jawab dengan baik.
And hati hati dgn perencah maggi . Bahaya buat lens dan mata korang . Our eyes deserve the best . Muehehe
So , pe kejadahnya nak bebel panjang panjang . Bye lah . Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment